Volim jesen.
Žuto lišće.
Pse lutalice.
 Zamagljene prozore automobila.
Volim šetnje.
One duge i hladne.
Izmami mi osmeh onaj čovek
Što svakog jutra idući na posao
Pomazi lutalicu Lili
U našoj ulici.
Oduševi me
Kako praviš
Kružiće od magle
Jer ja to nikada
Nisam umela.
Volim
Što mi trnu prsti.
I volim da posmatram
Daleka ulična svetla
Koja noću obasjavaju grad.
I smešna sam
Kada obučem tvoj kaput
Stavim šešir na glavu
Pa citiram Andrića.
Bojim se
Odlaženja.
Jer odlasci su strašni.
Volim
Kada odem sa Jovanom na kafu
I pogledom tražimo
Čudne prolaznike.
Smiruje me
Tvoja ruka na mom ramenu.
Tužna sam
Kada je biblioteka zatvorena.
A ja sam baš sada htela
Da pročitam Dostojevskog.
Želela bih
Da naslikam Kremlj.
Hoću da šetam
Crvenim trgom.
Hajde da šutiramo lišće
Zajedno.
Hajde da nahranimo Lili.
Ili možda čak da je udomimo.
Tako je lepa.
Molim te.
Tako smo smešni.
Želim da večeras ostanem kući
I čitam knjigu uz šolju
Toplog čaja.
Hajde da
Golim granama drveća
Napravimo
Najlepše haljine i
 Neka budu
Žute.
Ali znaš, ona nijansa žute
Koju ja volim.
Želim da mi citiraš
Dostojevskog.
I želim da te ubedim
Da baš sada
Treba da prošetamo do biblioteke.

Коментари

Популарни постови