Zelim
Da se probudim
Usred nedodjije
Da se probudim
Gola
Ogoljena od zivota
Bez maski
Bez imena
Da ne znam ko sam
I da ne znam gde sam
Da li sam covek ili leptir
Ili ona mala gusenica
U koju sam se reinkarnisala preko noci
Zelim
Da se budim u tvom narucju
Gde nestaju svi problemi
I nista vise nije bitno
Gde znam da bez tebe
Nisam ja
Da nisam potpuna
I da ne umem da vodim
Zivot tezi od svakog muskarca
Jer ne umem bez tebe
Covece
Ti
Da, bas ti
Budis ono sto nikad nisam znala
Da nosim u sebi
Cuvati
Znaci strahovati
Voleti
Drzati toliko cvrsto
Ne pustiti da ode
I odnese sve sa sobom
Bas ti
Umes da volis
Moj bes i moje ludilo
Mene razdraganu u cvetnoj haljini
I mene tmurnu sa cupavom kosom
Mene punu zivota
I mene umornu od ljudi
Nagu pred zivotom
I njegovim preprekama
Ti znas
Da, ti znas
Da nisam svetica
Da ne pripadam nikome
Jer pripadam samo sebi
A mi se u pripadanje
Ne razumemo
Razumemo se
Pogledom
Dodirom
Svakim trzajem
Uzdahom
Ispod koze
Si cuvan
Za svaki slucaj
Ako ikad pozelis da se zajedno
Jednog jutra
Probudimo usred nedodjije.

Коментари

Популарни постови