Volela bih da jednog jutra
Dok mi sunce obasjava lice
I dok upijam
Svaki zrak slobode
Stavis ruke oko mog struka
I obgrlis moju usamljenost
Tugu
Srecu
Bol i patnju
Moje savrsenosti i nesavrsenosti
Moja suncana jutra i tmurne, sive dane
Volela bih
Da me obgrlis celu
Da se sklupcam na tvoje grudi
Kao stene
Kome je preko potrebna ljubav
Paznja
Vernost
I sreca
Zelela bih da obojim
Ceo svet pastelnim bojama
I da naslikam srecu na tvojim ledjima
Oslikam
Ceo svet u tvojim ocima
I da jutra uvek budu ovakva
Da miris kafe uvek dolazi
Iz nase male kuhinje
I da ti stalno pricam
O Dostojevskom
Smislu i besmislu zivota
Dok me ti pazljivo slusas
I upijas
Svaki moj pokret
Pogled
Trzaj
Kada mi poljubis vrat
I kada se stopim
U tvoj zagrljaj
Koji mirise na
Sigurnost
Jutra mirisu na ruze
I tebe zeljnog zivota
Volela bih jutro
I jos mnogo njih
Kada sklupcana lezim
Na tvojim grudima
I sve sto je tada bitno
Jesmo samo mi.

Коментари

Популарни постови