Ko si ti?
Zašto si došao?
Zašto se skrivaš u mračnim ćoškovima
Mog srca?
I kredama šaraš po mojim osećanjima.
Šaraš sreću.
Ljubav i bol.
Šaraš cvetove kojim si mi ukrašavao kosu.
Osmeh
Koji mi se razvuče od uha do uha
Kada te vidim.
U školskom hodniku.

Ili u našem omiljenom kafiću.
Gledaš me.
Živiš u mojoj senci.
Zašto šaraš poljupce u decembru?
Šaraš hladne šetnje i držanje za ruke.
Tvoje tamne oči i guste trepavice.
Budalo.
Šaraš tugu i suze.
Sasvim svesno.
Lomiš nas na pola.
I igraš se mojim sjajem u očima.
Marioneta sam tvog kukavičluka.
Nije fer.
Otišao si.
Lažove.
Rekao si da možeš, a nisi mogao.
Gaziš svoje reči.
Zar te nimalo nije sramota?
Bezveze.
Vratićeš se, znam ja to.
Kad "budeš spreman"
Zar ne?
I naravno da ću ti opet dozvoliti da šaraš.
Slikaš.
Bojiš.
Ali sledećeg puta
Molim te
Šaraj ljubav
Slikaj osmehe
Oboji sve praznine.
Jer ja sam slaba i nisam spremna
Na još jedno 'Odlazim'.
Želim da zaspim u džepovima
Tvoje košulje.
I osvanem u tvojoj bradi.
Budalo.

Коментари

Популарни постови