Ti




Ti, 
Nesrećni Splet 
Srećnih želja. 
Lep. 
Brzoplet. 
Sažet 
U jedno delo, 
U jednu pesmu, 
Nikada pročitanu, 
Nikada napisanu. 
Gordu, 
Nadmenu. 
Nikad izgovorenu 
Istinu iz tvojih glasnih žica. 
Vrisak iz petnih žila 
U ponoć, 
U zoru. 
Ja sam ona 
Knedla u tvom grlu 
Zbog koje ne možeš da dišeš, 
Zbog koje se znoje dlanovi. 
Zbog mene se čaša lomi, 
A tvoja samoživost puca. 
Zbog mene  tvoji  
Otkucaji srca usporavaju. 
A ona je 
Prosta proširena rečenica, 
Nju ne pevaš kao mene. 
Nju čitaš, 
Kao otvorenu knjigu. 
Dok sam ti ja 
Zauvek nerešiva zagonetka. 
Treća čaša crnog vina. 
Ti, 
Spletkarošu. 
Propalice. 
Bos. 
Nag 
Pred životom, 
A ja obučena u život i sreću. 
Umeš da odlaziš kao tuđa  pesma, 
Nepročitana, 
Nedovršena. 
Ne umeš da ostariš 
U mojoj kosi. 
Pijan od mirisa moje kože. 
Poželeo bi malu baštu 
Iza naše kuće, 
Zalazak sunca i šolju toplog čaja. 
Od jabuke i cimeta. 
Ti, 
Splet svega 
I ničega, 
Sažet u jednu nedovršenu pesmu 
I želju za jednim julskim jutrom 
Šoljom čaja 
I mirisom tvoje kože 
U mojim nozdrvama.

Коментари

Популарни постови