Sanjam kasne sate u letnjim noćima provedene našim ćutanjem.
Sanjam tvoj smeh u mojim šalama.
Sanjam pet ujutru.
Tebe i mene na tremu.
Ispijajući treću šolju čaja i posmatrajući izlazak sunca.
Sanjam velika polja puna ljubičica.
Moje bose tabane koji udaraju o beton dok jurim psa.

Sanjam jul.
Duboke teksas šortseve i plitke crne starke.
Sanjam komarce koji mi skakuću po živcima.
Sanjam tvoje prste isprepletane mojima.
Tvoje dve rupice na levom obrazu dok se smešiš.
Ležanje na autoputu gledajući u nebo. Čekajuci da u pola 12 vidimo zvezdu padalicu.
Sanjam gađanje kokicama i propuštanje omiljenog filma baš zbog toga.
Sanjam laste na terasi.

Sanjam kako me gledaš dok slikam.
I pesme Parnog Valjka na radiju, jer mi jedino one, sem tebe, donose inspiraciju.
Smeh kada obučem tvoju majicu koja mi je prevelika.
Sanjam letnje pljuskove kada se zavučem pod tvoj kaput i smešim ti se u vrat.
Poljubim te u obraz i spustim glavu na tvoje rame. Jer tamo je sigurno.
To je ono gde pripadam.

Sanjam tebe.
Sanjam mene.
Sanjam nas.
I kasne sate u letnjim noćima provedene našim ćutanjem.

Коментари

Популарни постови