Šta ako?



Šta ako me 
Jednog jutra 
Poželiš 
Baš tu 
Pored sebe 
A ja baš tada 
Poželim da budem 
Sama 
Šta ako 
Poželiš 
Da baš moji prsti 
Slikaju po tvom 
Platnu nesigurnosti 
A oni baš tada 
Budu izlomljeni 
I umorni 
Od zadržavanja tebe 
U mom životu 
Hoćeš li tada 
Uspeti da me trgneš 
I uhvatiš
Dok padam sa litice 
Straha 
Ili ćeš možda 
Dozvoliti da padnem 
U provaliju razočarenja 
I da ne znam gde sam 
Da ne znam ko sam 
Padam 
Ja neprestano padam 
Hej 
Ludaku 
Šta ako 
Poželiš da ljubiš moja ramena 
U 03:35 ujutru 
A ona budu 
Spuštena 
I gruba od stalnih 
Tereta i laži 
Ja neću podneti 
Ja ne mogu da podnesem 
I ne znam 
Da li je moguće 
Jer šta ako poželiš 
Da mi budeš ljubav  
A ja već ljubim 
Neku drugu laž 
Neku drugu slabost 
Daleko od tebe 
I litice straha 
Šta ako 
Poželiš
Nemoguće?

Коментари

Популарни постови