Sreda je za ljubav




Avgust
sreda podne
i ptice
na krovu
Leto
topli vetar
u kosi
Trem
i knjiga
na stolu
Plava ljuljaška
nasmejano sunce
i želja
za tobom
Sreda
je
za sreću
Sredom se
ljudi upoznaju
lica
raspoznaju
Vazduh ima
miris radosti
i Lili
je razigrana
Ona stoji
na dovratku
posmatra me
i liže svoje
debelo krzno
Avgust
i želja za
tobom
pored mene
Želja za
tvojim rukama
oko mojih
ramena
Mika Antić kaže
da onog kog
mnogo grle
postaje
bezobličan
Ali meni
tvojih zagrljaja
nikad
nije dosta‎
I nije mi‎
dosta
tvojih
plavih očiju
dugih trepavica
poluosmeha
i mirisa
Sredom se
volimo
više nego
četvrtkom i petkom
Sredom je
more
mirnije
i
jutra su
lepša
Rub moje
lepršave haljine
linija je
tvog života
I smešna sam ti
kada
napravim zvezdu
na travnjaku
Uberem cveće
i dok pletem
venac
sve što želiš
je da ovo
traje zauvek
I ponovo želim
da zaspim
u džepovima
tvoje košulje
i
osvanem
u tvojoj bradi
Jer 
to je ono
što
sredom
radimo
Sredom
živimo život
onakav kakav
zaista
želimo da
bude.

Коментари

Популарни постови