Jedne subote



Ja bih
da se jedne subote
probudim
u tvom
naručju
Poljubim
tvoj dlan
Izvučem se
iz kreveta
Povučem zavese
i dozvolim
da mi zraci spokoja
obasjaju lice
Na prstima
odšetam
do kuhinje
Čujem
kako se protežeš
Tražiš me pogledom
I dok kuvam kafu
zagrliš moju
usamljenost
Prigrliš
moju tugu
uz tvoju
I staviš zarez između
ljubavi i boli
Veliku tačku
na loše dane
I ispleteš niti mira
U mojim grudima
Volela bih te
jako
ludo
bolno
kao što se vole
pisci i pesnici
Bila bih ti
idealna draga
Voleo bi
moj anđeoski hod
i mene
u tvojoj širokoj majici
Sa toplim
osmehom na licu
dočekala bih te
posle posla
Da te zagrlim
i ne puštam nikada
Jer ja ne znam
sama
Ne umem
da živim jutra bez tebe
Noći još manje
Želim da
uhvatimo voz
i odemo daleko od
drugih ljudi
odavde
i ovog života
Da ti na leđima
naslikam ljubav
Napravim balon
pun mojih misli
i izbušim tik iznad
tvoje glave
Oslikaš sreću
po celom mom telu
Uslikam slobodu
u tvojim očima
I da pokidam konce
svega
Odsviraš najlepšu baladu
na mojim kukovima
Ja bih baš  volela
da jedne subote
osvanem
u tvojoj bradi
i
prigrlim zbrku u tvojim grudima
sve do sledeće
subote.

Коментари

Популарни постови