Čaura




Znaš
šta znači
osetiti
bes
nemir
neopisivi
očaj
u grudima
Bes
prema tebi
Poželim
da te ošamarim
odgurnem
od sebe
Okrenem leđa
i kažem
Zbogom
Da sam znala
da si
hladnokrvni vođa
Pljunula bih
na jun
sredu ujutru
srećne fotografije
i daleka putovanja
Zatvorila bih
sve prolaze
Zaključala
sva vrata
Da brže bolje
ne pokucaš
i poželiš
da te pustim unutra
kao kakvog
leptira
Da me očaraš
svojom lepotom
šarenim umom
Da se sažalim
jer te sutra
neće biti
Sutra
ćeš se pretvoriti
u gusenicu
U
novog čoveka
sa starim lažima
Hteo bi
da me uvučeš
u svoju čauru
Da sam znala
da ćeš me
boleti
Da ću
želeti
da vrištim
na litici
i
hteti
da
te besno
odgurnem
o zid
mojih očekivanja
Ja bih pljunula
na leto
Moskvu

sve Preverine knjige
na tvoje
igre
i
prevare
Ostaviću
nedovršenu cigaretu
sve moje kofere i knjige
parfeme
i
džempere
Spakovaću samo
u jednoj maloj kutiji
ali taman tolikoj
da stane
moje ludilo
i otići
pobeći
pre no što
opet pokušaš
da me uvučeš
u svoju
staru
prljavu čauru.

Коментари

Популарни постови