Ti nikada nisi, niti ćeš



Ti nikada nisi

osetio bol
od ramena
do potkolenice
Samoću
koja se razliva
i obuhvata
levi deo 
grudnog koša
Nisi video
Suboticu
u oktobru
i
Vrnjačku Banju 
u decembru
Ovog januara
privuci me u zagrljaj
i čuvaj u džepu
tvog toplog kaputa
Jer ne znaš
kako je biti usamljen
Znaš kako je
biti sam
rastrzan
razapet na stubu
svojih sopstvenih grešaka
i propuštenih prilika
Tužan si, čoveče
jer se ne budiš ti
sa mojom rukom
preko ramena
Jer ne posmatraš ti
kako ujutru svlačim
sve brige sa lica
oblačim
neke lepše trenutke
nova nadanja
i veru u ljude
Ne veruj joj
na reč
jer ona je
ona
Lako se prelama
preko jezika
Još lakše
se svlači
Moja je čipka
na levom ramenu
linija tvog života
Moji su 
mladeži na vratu
tvoje sazvežđe
Mogao bi
jednog januara
da me stisneš za ruku
poljubiš mladež na vratu
odbaciš tugu sa lica
uklešeš tvoje bore
na moju kožu
Jednom za svagda
otkopčaš dugme slobode
u grudima
i pustiš je
u moje odaje
Za neke nove trenutke
Bolje sutra
I sve ono
što možemo u januaru.

Коментари

Популарни постови